چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

 

پیروزی درفک در اولین دیدار لیگ بسکتبال مردان گیلان جام "پسران باران "

 

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :

مشارکت تیمها در لیگ 98 قابل قبول است و نوید بخش

حضوری موفق در لیگهای کشوری را خواهد داشت.

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ بسکتبال مردان با حضور 11 تیم رسما از ساعت 16 امروز با بازی افتتاحیه در سالن شش هزار نفره شهدای رشت آغاز شد . 11 تیم در غالب دو گروه به مصاف هم رفتند و هیئت بسکتبال در نظر دارد این رقابتها تا شهریور سال جاری به پایان برسد .

پیروزی درفک در اولین دیدار لیگ بسکتبال مردان گیلان جام "پسران باران "

رقابتهای لیگ بسکتبال مردان استان گیلان جام " پسران باران " با برگزاری شهرآورد رشت آغاز شد و #درفک_گلبند_رشت میزبان #دنیای_فلز_رشت بود .

درفک رشت با مهران رفعتی ، امیر قریشی ، آریان روحانی دوست ،فرید گلبند ، هومن حبیبی ، رضا تبریزی ، امیر رضا پوررمضان ، مهرپویا نوری ، شهاب رضاییان ، مهرگان رجبعلی نیا ، امیرحسین تقی زاده ، فرید گلبند ( کاپیتان ) به میدان رفت و آرش بالازاده سرمربی و سعید امین زاده مربی تیم را هدایت می کردند که فرهاد گلبند تیم را به عنوان سرپرست همراهی می کند .

دنیای فلز هم با محمدرضا بابایی ، مهدی نودوز ، اسحاق نداف ، راستین عبقری ، میثاق فتاحی ، امیرمحمد صائمی ، محمدعلی ناصری ، محمد مهدی رضاییان ، آرمان ربیعی ، سینا ذرات احسان به مصاف همشهری خود رفت . 

درفک گلبندرشت به عنوان میزبان و نایب قهرمان سال گذشته به مصاف حریف رفت ، حریفی که از بزیکنان جوان و البته باتجربه بهره می برد و همین موضوع موجب شد کوارتر اول ، اولین دیدار هفته اول نزدیک پیگیری شد ، اما در نهایت برتری 19 بر 11 برای سفید پوشان گلبند رقم خورد .

کوارتر دوم با حضور اکثر بازیکنان دو تیم همراه بود و هدایت مربی جوان درفک و البته نیمکت باتجربه درفک گلبند رشت کار را برای جوان پرتلاش دنیای فلز سخت کرد و نامهربانی حلقه و به ثمر ننشستن پرتابهای منطقه ای موجب شد تا کوارتر دوم هم با برتری 18 بر 6 به پایان برسد و در نهایت نیمه اول را درفک گلبند رشت با برتری 37 بر 17 به رختکن رفت .

کوارتر سوم هم با برتری درفک گلبند رشت ادامه یافت و تلاش بازیکنان دنیای فلز نتیجه نداد تا نهایتا کوارتر سوم هم با برتری 21بر7 درفک گلبند رشت به پایان رسید .

کوارتز چهارم با تمرکز بیشتر دنیای فلز و اعتماد به بازیکنان جوان تیم همراه بود و این کوارتر نزدیک اما با برتری 21 بر 14 درفک گلبند رشت به پایان رسید و در نهایت تلاش دو تیم این دیدار با برتری 79 بر 38 درفک گلبند رشت خاتمه یافت .

ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار و پور حسینی نماینده هیئت با کمک ،سید رضا مقیمی سرداور این دیدار با کمک هومن زرافشان و سعید شفیقی داور داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند .

برنامه هفته اول #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98

هیئت بسکتبال لنگرود                            هیئت بسکتبال تالش           سالن شهدا لنگرود

باشگاه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی       اسلم اسپرت رضوانشهر     سالن انصاری بندرانزلی

هیئت رودسر                                       هیئت لاهیجان                   سالن جنیدی رودسر

هیئت کوچصفهان                                  هیئت صومعه سرا             سالن 22 بهمن کوچصفهان

 

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :

مشارکت تیمها در لیگ 98 قابل قبول است و نوید بخش حضوری موفق در لیگهای کشوری را خواهد داشت.

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان مشارکت تیمها در لیگ 98 جام " پسران باران " را قابل قبول برشمرد و افزود : بسکتبال ورزش همگانی است و امید می رود در این روند حضور تیمها بتوانیم توسعه و شکوفایی بسکتبال را رقم بزنیم .

دکتر رفیعی به حضور تیمهایی مثل لنگرود اشاره کرد و گفت : در نظر داریم رقابتها تا پایان شهریور ماه به پایان برسد و این موضوع می تواند به تیمها و نمایندگان گیلان در لیگهای کشوری کمک کند . تیمها در شرایط آمادگی قرار می گیرند و می توانند با شرایط بهتری وارد مسابقات شوند .

 





 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna